konstigt..

..att jag har vĂ€rmeutslag? 😂


Regnet som skulle kommit över helgen har jag inte sett till. Fritidsresor - appen kanske ville att jag skulle shoppa, vem vet?
SÄ det Àr bara varmt varmt med förrÀdiskt sköna ljumna vindar.
Jag Ă€r fĂ€rdig för att ge mig ut och hemma Ă€r kl 4 pĂ„ morgonen. Kalla vindar. Knappt över 0gradigt. Jag börjar vĂ€nja mig med att vara hĂ€r. Som första tiden i Affe, nĂ€r man börjar kunna rĂ€kna ner Ă€r det bra. Saknar er. Hitta inte pĂ„ nĂ„gra dumheter nu 😉
Ni behöver ha med mig pĂ„ ett hörn i dem 😙
Idag har jag bara sol pĂ„ agendan. Sol och ljudbok. Kanske lite korsord. Flera dopp i havet sĂ„ mina vĂ€rmeutslag kanske blir glada. 
Planerade min första och bĂ€sta grej som hĂ€nder nĂ€r jag kommer hem igĂ„r. Pannkakstorsdag - sĂ„klart 😉 Med min lilla extrafamilj sĂ„klart. Kanske fĂ„r med mig J oxĂ„. Jag kan ju fĂ„ hoppas.. ♡

Ta hand om er, snart Ă€r det lĂ„nghelg 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0