SAKNAR

Gårdagens shopping vart uppskattad delux. Inte visste jag att jag var så bra på att pruta ;) Ja, inte på första stället men den kan jag ta. Och fixa taxi hem. Allt gick bra! Och jag klarade mig helt själv. En så skön känsla..
Somnade som ett litet barn. Nu funderar jag på hur jag ska packa med mig mina simfötter.. för om en timma har dom hämtat upp mig för ett dykäventyr 😍
Tänk att det kan vara så okej att gå upp 6.00 när man ska göra nått såhär spännande. 
Och nu ser jag att det var tur jag vaknade nu för alarmet (som jag ändrade igår) står fortfarande på 7. DET hade blivit snoigt. 
Syrsorna är igång och spelar och det börjar lätta i bäckmörkret. Jorå, allt är det dax att gå upp. God morgon Sverige, nu närmar det sig hemåt! 
Ta hand om er!!/E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0