sommartid var det ja

Jo jag gick upp som vanligt när klockan ringde. Tyckte väl det var lite konstigt med solen men men den hade lurat mig förr. Kände mig utvilad. Pigg till och med. Käkade min frukost. Idag ihop med två grodor. Så söta så 😍
Sen tog å smörjde mig på rummet. Muttrade lite över att min beräknade konsumtion av solkräm pajade när utflykten inte blev av. Hm..
Men sen ut. Klockan var ju mycket. Jag ansåg mig till och med "sen" ut. Men väl på stranden var det fortfarande skugga. Ordentligt. Då började jag tvivla på telefonen som så vackert är inställd på svenska med sommar och vintertid. Tur det finns internet för det thailändska tiden hoppar då bannemig inte runt med sommarmöbler. Den är sin tid och hux flux var det "bara" 5 timmars tidsskillnad. Rätt skönt!
Hur som, allt är löst. Och nu ska det solas och njutas i några timmar. Och sen ska jag se vad personalen här kan om khao laks shopping. En kimono och en Buddha borde inte vara omöjligt att hitta. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0