toatankar

Det finns få saker som får min skalle att snurra så som framtidsplaner. Planer kanske är fel ord? Kanske mer drömmar. Mål. Önskemål? Riktlinjer? Hur som, saker som helt enkelt gör att mina dagar flyter på. Och att jag längtar framåt.
Igår fick jag en okej snyting om att jag faktiskt måste släppa och bara låta vågen styra. Jag kan (tydligen) inte bestämma vilken våg som kommer bli perfekt eller om vågen jag tar fart för att hoppa på är nått att stila på. Men jag får satsa på att göra det bästa av varje våg. Lära mig. Njuta. Träna. Leva!
Så nu planerar jag redan för att landa hemma igen. Hur jag ska vårinreda balkongen bla. Morgonpromenader i solen. Kasta massa skit jag absolut inte använder. 
Kyl/frysen står kvar i köket. Jag är faktiskt inte så förvånad.. Borrmaskinen är oanvänd (hoppas på fredag). Men köket fick sig en rejäl omgång igår. Idag tar jag nästa rum, ihop med tvätttiden. Försöka röja av så gott det går så det inte behövs städas direkt när jag kommer hem sen. Finns så mycket annat jag vill göra. Typ kramas.. Hoppas de jag vill krama på vill ha kramar oxå 😉😂
Nåväl, hårfärgen är beredd i badrumsskåpet, packningen börjar ta form. Nu ska det BARA fixas skjuts till flygplatsen 😨

Nåväl, allt löser sig nog!
Trevlig tisdag 😏


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0