tröttisens dagbok

Ryggen går typ av! Det är inte okej.. jag vet inte om det bara är musklerna som är förbannade eller om det är roliga veckan som hjälper till. Men hur som vill jag istort kräkas av den här malande smärtan. 
MEN vad gör väl det? Idag ska jag till P och kolla om han vill tagga/bläcka/nåla mig när jag kommer hem i April. Hoppas hoppas han vill :)
Sen om jag kommer hem i lagom tid blir det resebyrån oxå. Hade vart najs att ha resan klar snart så jag vet vilket ben jag ska stå på.
Därefter ska det bokas klipptid tills jag landar och handlas bikini. (Jorå, jag har ångrat mig tusen gånger redan- jag är ju för f*n nykär!)
Jag måste få sova i natt, det här bär av åt skogen 😂😛

Ta hand om er//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0