på resandefot 1:3

Ja jag vet inte vart jag ska börja. Jag har dödligt tråkigt. Bra, jovisst. Men jag får ju damp här borta. Det blir vad jag gör det till men som det är och känns i miljön här denna gång jag är här så känns det inte alls lika inbjudande till den spontanitet som jag ville pröva. 
Så jag känner mig mest låst på en plats som jag inte kan njuta av riktigt. För ryggen säger ifrån. Såklart. Och massagen jag skulle unna mig finns absolut, men inte i solstolarna som jag hade hoppats utan mer porr-inspirerat. Det mina vänner får dom hålla för sig själv hur gärna jag än vill och skulle behöva. (Buhu, sluta gnäll. Du är i värmen, har bara dig själv att tänka på. Njut nu) JA JAG VET! Men det är inte så lätt. Jag försöker verkligen! Ni gör det lättare när ni skriver med mig. Tack ♡
Så när jag kommer hem, vänta er en Elin som inte är tyst i 2 sekunder. Mer än när jag sover, om ens.
Jag saknar honom. Jag saknar honom så det gör ont. Jag vill höra av honom. Jag vill att han skriver och ser hur det är med mig. Men det är jag som skriver. Lite diskret. Nått kort bara för att få en bild på honom tillbaka. Det gör mig så glad. Men jag vill ha mer!!!!! Hela honom. 
Det krossar mig..

Jag lyssnar på boken 'pansarhjärta' och har fastnat rätt rejält. Den är riktigt bra såhär långt. Och idag unnade jag mig chips, det är ju lördag! I morgon ska jag kolla på utflykter. Nått måste jag göra och som ensam tjej i det här mer och mer konstiga landet får jag vackert dansa efter. För jag vill hem igen. Det är inte värt mitt äventyr..

ringde hem och pratade med pappa idag. Mamma med, fast hon inte var i telefonen. Skulle lägga till, rätta och flumma. Blir alla par sådär? Hopplösa ;) Det var mysigt iaf. Glad att jag ringde dem.

Så det var väl allt för idag. Har fejjat och fördrivit tid med endel av er idag. Känns toppen. Och hittat color run i Örebro. Mycket bra 👌

Nej nu så. Hoppas slippa vakna kl 3 inatt oxå. Kanske får in dygnet snart.
Ta hand om er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0